حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی را پشت سر گذاشت

نوشته شده توسط : خادم سایبری

 نمیدانم به این مردم چه بگویم. آخر مگر شماها مشکل اقتصادی ندارید؟ مگر گرانی نیست؟ مگر بیکاری نیست؟ مگر حقوق پایین و وام و قسط و چک ندارید؟ پس برای چه هربار پرشورتر از قبل در صحنه دفاع از انقلاب حاضر می شوید؟

مگر شعار امسال که از سوی رهبر معظم انقلاب نامگذاری شد یادتان رفته است؟ سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی. شما بارها حماسه ساز سیاسی شدید حالا نوبت دولت است. پس چرا دوباره پا در میدان گذاشتید؟ دولتی که هنوز حماسه ساز اقتصادی نشده است. البته دولت قبل هم حماسه ساز اقتصادی نشده بود ولی شما ملت پیش قدم شدید و حماسه سیاسی را پای صندوق های رأی ساختید.

حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی را پشت سر گذاشت

این ها نشان دهنده اینست که شما ملت شریف پای انقلابتان ایستاده اید هرچند مسئولین درخواب باشند یا در امور محوله کوتاهی کنند. این مردم شریف با حضورشان و حماسه سازی هایشان ثابت کردند که پشتیبان ولایت فقیه بوده و گوش به فرمان سید علی هستند.

پس دولت ها بدانند اگر اقتداری دارند از این مردم است. اگر توانایی دارند از این مردم است. اگر جایگاهی دارند از این مردم است. قدر این مردم شریف را بدانید و اینبار شما حماسه ساز اقتصادی باشید.






:: بازديد از اين مطلب : 596
|
امتياز مطلب : 0
|
تعداد امتيازدهندگان : 0
|
مجموع امتياز : 0
تاريخ انتشار : جمعه 25 بهمن 1392 | نظرات ()
مطالب مرتبط با اين پست
ليست
مي توانيد ديدگاه خود را بنويسيد


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


نوروز تان فاطمی

اشکان دو چشمان ترم چون دریاست/ امسال تمام روزیم از زهراست(س)/ از بوی تنور فاطمه(س) فهمیدم/ سالی که نکوست از بهارش پیداست/ سال نو مبارک/
اين وبلاگ تحت حمايت هيچ ارگان و نهادي نمي باشد و در جهت مقابله با تهاجم فرهنگي توسط افسران جوان جنگ نرم در استان مرکزی طراحي شده است طبق ماده 12 فصل سوم قانون جرائم رایانه هرگونه کپی برداری بدون ذكر منبع ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد و شرعا حرام می باشد . معبر سایبری ساوه از جمعی وبلاگ های ارزشی استان مرکزی